Un calendari d'Advent ple de desitjos

Podeu trobar en aquest taller familiar i educatiu una manera molt original per crear un calendari d'Advent per aquest Nadal.

24 desitjos i accions, un per cada dia fins que arribi la nit de Nadal, on cada desig tindrà relació amb una obra d'art que forma part de les col·leccions dels Museus de Sitges.

Per poder realitzar el calendari és necessari passar per La Puntual la botiga dels Museus i recollir part del material. Si no hi podeu passar porteu a imprimir a la copisteria dos arxius que trobareu adjunts: Llibret desitg i acció (B/N dinA3) i Obres per retallar (color dinA3 impressió 24,5 x 34,6).

En el vídeo adjunt podreu seguir les instruccions per la realització d'aquest calendari únic per descobrir aquests dies de festa en família i més local que mai.

Descarrega't els materials aquí: