6 agost 19 h

Tres grups a la mateixa hora (en català, castellà i anglès)

Ruta ‘Picasso i Sitges: una cartografia física i sentimental’

Un itinerari físic i intel·lectual pels carrers de Sitges resseguint les vinculacions amb Picasso a través de diverses aproximacions.

A nivell físic, Picasso va visitar Sitges en diverses ocasions, durant el canvi de segle XIX al XX, i durant els anys 30, en totes dues per motius diferents. La primera hi va anar invitat pel seu amic Carles Casagemas, i la segona encuriosit per visitar el Cau Ferrat de Rusiñol, ara ja com a museu públic.

En aquest itinerari s'entrecreuen noms com Picasso, Rusiñol, Utrillo, Casagemas, El Greco, Maricel, Cau Ferrat o la Platja de Sant Sebastià, a partir de documents i testimonis que vinculen Sitges amb un dels artistes més rellevants de la història de l'art.

Ruta exterior pels llocs vinculats amb Pablo Picasso i visita guiada als Museus de Sitges.

Espai:

Degustació: