19 juliol 20 h

Concert de clàssica: Mezzo Quartet

“Diversitat d’estils i gran professionalitat. Sublims!” - Toni Puig, Civitas Cultura

Mezzo quartet es va formar el 2017 al Conservatori de Terrassa sota la tutela d'Albert Julià. Des de llavors han tingut grans resultats tant en competicions cambrístiques com interdisciplinàries tocant música clàssica del segle XIX, com de compositors actuals. La formació ha sigut reconeguda per part dels jurats de diversos concursos, obtenint el Primer Premi al concurs Tribuna sax-ensemble (2022) que es va celebrar a Madrid, Primer Premi al XXII Pòdiums de Música de Cambra de Sant Joan de Vilatorrada (2018) Primer premi al Il Premi de Música Ciutat de Mataró i el premi del vot al públic (2018), la Menció d’Honor de Grau Professional de Música de Cambra al Conservatori de Terrassa (2018), Primer Premi al Pugem a l'Escenari de Joventuts Musicals de Sant Cugat del Vallès (2019) i Primer Premi al XIX Concurs Instrumental Sant Anastasi de Lleida (2019). Actualment el grup està format pels estudiants del grau superior al Conservatori Superior de Música del Liceu Gisela Dekort (saxòfon soprano), becària de la Fundació de Música Ferrer-Salat; Nabil Sarrate (saxòfon alt), becari de la Fundació de Música Ferrer-Salat; Sofia Sena (saxòfon tenor); i Pol Cabrera (saxòfon baríton), becari de la Fundació de Música Ferrer-Salat.

Espai:

Degustació: