La peça del mes/ 18 de desembre / A càrrec de José Enrique Segrelles

Presentació de La Peça del mes a càrrec de José Enrique Segrelles, comissari de l'exposició temporal: José Segrelles, mestre de la fantasía.
Les peces presentades són dos paisatges (Dibuix a tinta i aiguada sobre paper, enganxat en un suport de cartó) i una fotografia del Fons de Maricel, obres de José Segrelles Albert.

El divendres 18 de desembre a les 18h es podrà seguir en directe pel canal de youtube on podreu fer preguntes al final de la presentació i crear un diàleg amb el conferenciant. Tota la gravació quedarà penjada en aquesta xarxa per consultar i visionar en qualsevol moment.

Aquestes peces són una mostra més de l'obra de l'artista i il·lustrador que complementen l'exposició temporal dedicada a la seva figura i al món màgic que va crear. La mostra es podrà visitar fins el 31 de gener de 2021.

Aquest és l'enllaç per seguir en directe la presentació:

Paisatge  Segrelles Albert, José, Albaida, València, 1885-1969 juny 1958
Paisatge  Segrelles Albert, José, Albaida, València, 1885-1969 Anys 50
Creació de la IX Sinfonia  Segrelles Albert, José, Albaida, València, 1885-1969 1954