Presentació del llibre: Maricel. Cent anys d'art i cultura a Sitges

dijous 3 de juny a les 18h Enregistrament per streaming a les xarxes dels Museus de Sitges

La presentació anirà a càrrec de: Vinyet Panyella, escriptora i Presidenta del Consell Nacional de la Cultura i les Arts, i

Jennifer Tisthammer, directora de Deering Estate, Florida, en connexió directaamb Deering Estate i Deering Estate Foundation.
Modera: Pere Izquierdo, director-gerent (e.f.) del Consorci del Patrimoni de Sitges.
L'acte es desenvoluparà en català i anglès.

Es podrà seguir per streaming als canals de Youtube i Facebook dels Museus de Sitges.

La publicació de tapa dura consta de més de 400 pàgines dedicades a la historia, arquitectura i col·leccions del conjunt de Maricel de Sitges. Autors com Rolant Sierra, Sebastià Sánchez Sauleda, Ignasi Domènech, Joan Yll o Jennifer Tisthaummer des de Miami.

El llibre es pot adquirir a La Puntual, la botiga dels Museus de Sitges i a la llibreria on line de la Diputació de Barcelona, en aquest link.