L'impacte de les marques turístiques en els museus a debat

X Jornada de debat de la Xarxa dels Museus Marítims de la Costa Catalana

El proper 3 de desembre la Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana proposem un debat entorn al model turístic de sol i platja per generar nous actius enfocats en el patrimoni cultural i natural per descobrir una nova identitat. Es proposen dues intervencions, la primera a càrrec de José Antonio Donaire Benito, qui parlarà de les estratègies per obtenir el millor retorn de la certificació de Barris i viles marineres. I la segona conferencia ve de la mà de Damià Serrano i Miracle qui exposarà la marca turística i el seu impacte. En acabar hi haurà un espai de debat amb quatre museus: Cambrils, Sitges, l'Escala i Palamós, on participaran els tècnics de museus i de turisme municipal per millorar les estratègies a favor d'una oferta turística i cultural de qualitat. En Pere Izquierdo, director-gerent (e.f.) dels Museus de Sitges  parlarà  a les 10h sobre l'impacte de la marca turística en el patrimoni i els museus.

Podeu descarregar el programa virtual en aquest enllaç.
Les inscripcions són gratuïtes hi ha 100 places disponibles.

 

X Jornada de debat de la Xarxa dels Museus Marítims de la Costa Catalana