La figura de l’ou de Pasqua centra el proper taller de Museus de Sitges

Els tallers programats pel Servei Pedagògic de Museus de Sitges tornen a escena dissabte 23 de març –el cap de setmana previ a Setmana Santa– amb la figura de l’ou de Pasqua com a protagonista. Els infants que s’hi apuntin podran decorar el seu propi ou de porexpan de forma personalitzada i seguint els instints que dicti la seva imaginació. L’objectiu és que interactuïn lliurement amb diferents colors, formes i materials. La sessió serà de 17 a 19 hores a la Fundació Stämpfli – Art Contemporani.
La tradició de l’ou de Pasqua està present en molt països europeus, en què les famílies amaguen ous durs pintats de diferents colors perquè els infants de la casa els trobin i puguin demanar caramels a canvi. A Catalunya, però, aquesta figura s’associa més aviat a les mones de Pasqua que els padrins regalen als seus fillols en aquestes dates. Aquest serà el quart taller organitzat per Museus de Sitges aquest 2013, després dels del Fanalet de Reis, la Carta als Reis i la Màscara de Carnaval. Les inscripcions poden realitzar-se trucant al 93 894 29 69.