‘La Bohème’ torna al Palau de Maricel

La Bohème, l’òpera preferida de Santiago Rusiñol, torna al Saló d’Or del Palau de Maricel en un programa de doble sessió, els diumenges 18 i 25 d’agost. La representació de l’obra de Puccini constitueix un dels actes centrals del Sitgestiu Cultural i destaca per la fantàstica interpretació dels components d’Operaílica en un entorn tan singular com és el Saló d’Or.
Durant mes d’una hora i mitja, el públic compartirà el destí de Mimì a escassos metres dels seus intèrprets en les diferents escenes d’aquesta òpera universal. La Bohème ja es va representar el passat juliol dos cops al mateix Palau amb notable èxit i acceptació entre el públic. El programa d’òpera en butxaca del Sitgestiu Cultural també ha inclòs quatre representacions de Rigoletto, de Verdi, que s’han celebrat entre juliol i agost al mateix Saló d’Or. Aquestes funcions conviuen amb les representacions d’òpera a la fresca que acull cada divendres al vespre el jardí del Museu Romàntic i en la qual s’interpreten una selecció de les grans obres de la lírica universal.