Els Museus, amb la Marató de TV3

Museus de Sitges ha convocat dues activitats de suport a la Marató de TV3, que tenen com a objectiu recaptar diners en la lluita contra el càncer. Diumenge, coincidint amb la celebració de la Marató arreu de Catalunya, els ingressos rebuts per les entrades al Museu Romàntic i la Fundació Stämpfli - Art Contemporani es destinaran íntegrament a la recaptació de la Marató. El preu d’entrada a cada centre és de 3,5 euros.
Paral·lelament, diumenge 13 de gener, Museus de Sitges ha convocat un concert al Saló d’Or del Palau Maricel en el qual intervindran diferents grups i artistes, que oferiran un recital amb tendències i orientacions musicals variades, des de l’òpera fins la rumba. Els grups que han confirmat la seva participació són Retrio, Operílica, Juan Mario Cuéllar, Arena y Agua, David G. Dommergue (a la foto), Canelos i Agis Sitges, entre d’altres. El preu de l’entrada (10 euros) es destinarà també a la Marató.