El Palau Maricel triomfa a la trobada d’Instagram

Un centenar de seguidors de la xarxa social Instagram van participar el passat dissabte a la trobada organitzada per l’Àrea de Turisme de la Diputació i l’agència Turisme de Sitges per a saludar la nova campanya de promoció turística “Barcelona és molt més”, que promou la Diputació en aquesta xarxa. El Palau Maricel va ser un dels espais preferits dels participants en la trobada per a realitzar i distribuir les seves fotografies.  
La cita –batejada com #instameetsitges– va atreure joves aficionats a les xarxes socials, que es van repartir en diverses rutes pels carrers i espais de Sitges, amb l’objectiu de fotografiar i compartir panoràmiques i detalls de la vila. Les platges, els carrers, la ruta dels americanos i el Palau Maricel van situar-se entre els objectius de les càmeres dels participants.  
Al Palau Maricel, els seguidors d’Instagram van retratar, principalment, el Saló d’Or, les terrasses i el claustre. Des de les privilegiades talaies d’aquests dos darrers espais, els participants en les trobades van apropar el Mediterrani als usuaris d’Instagram i van contribuir a promocionar els encants de Sitges.  
La trobada –que va tenir com a convidats el regidor de Turisme, Ferran Llombart, i el diputat de Turisme de la Diputació, Ramon Riera– va servir per a posar en funcionament el nou compte d’Instagram de Turisme de Sitges.  
Mira totes les fotografies de la trobada