Vinyet Panyella exposarà els projectes de futur dels museus

Els reptes dels museus de Sitges i les seves col·leccions, així com la darrera fase de les obres de reforma seran objecte de la presentació que realitzarà la directora del Consorci del Patrimoni de Sitges, Vinyet Panyella, el proper diumenge 29, a les 19 hores al saló d’Or del Palau de Maricel. L’acte culminarà la celebració de les Jornades Europees del Patrimoni, que a Sitges estan organitzades pels Museus de Sitges.
Vinyet Panyella traçarà les línies que han d’identificar els museus de Sitges i les seves col·leccions, un cop culminin les obres en els propers mesos. La presentació de la directora es referirà  les tasques de recuperació patrimonial realitzades amb la reforma dels museus i, al mateix temps, situar en el seu context –i amb projecció de futur– les col·leccions del patrimoni artístic de Sitges. Es referirà també a aspectes de la nova museografia dels museus, els treballs arqueològics portats a terme i projectes de les futures exposicions d'art. L’acte és obert al públic.