La Marató de lectura 2021

dissabte 24 abril 2021 - 10:00 a 14:00

Aquest any la Marató de lectura es dedica a la publicació Màximes i mals pensaments, de Santiago Rusiñol

És un llibre de reflexions i pensaments publicat l'any 1927 on Rusiñol desplega tot el seu escepticisme sobre la societat del seu temps amb l'humor i la ironia que el caracteritzava.

Aquest any l'activitat està inclosa dins la programació cultural de Sant Jordi com es habitual, i en el marc de les propostes literàries promogudes per la Vila del llibre, que des d'enguany Sitges s'hi ha sumat.

Els interessats s'hauran d'inscriure a través d'un formulari del web de Museus de Sitges i ben aviat el coordinador es posarà en contacte per a facilitar la part del text que s'haurà de llegir.

La lectura es farà a porta tancada, sense públic, per complir amb les mesures sanitàries establertes. El resultat es penjarà com a podcast en un àudio per sentir les veus que han participat en el llegat literari de Santiago Rusiñol amb la lectura dels seus pensaments i màximes.

Reserva: Si es vol participar-hi llegint un fragment de l'obra, cal emplenar el següent formulari.

Portada publicació Màximes i mals pensaments, de Santiago Rusiñol

Marató de lectura