El Palau de Maricel obre el termini per a la celebració de casaments

L'espai és una de les icones patrimonials de Sitges i un dels llocs més sol·licitats per a celebrar-hi enllaços matrimonials

Totes les parelles de promesos que vulguin celebrar el seu casament al Palau de Maricel ja poden reservar la seva data a partir de la disponibilitat actual de l’espai, que ja està publicada a la pàgina web de Museus de Sitges. L’únic que han de fer és omplir un formulari amb les seves dades personals i esperar la confirmació de Museus de Sitges, que els acabarà de guiar durant la resta del procés.

El calendari de casaments al Palau de Maricel per al 2016 contempla cerimònies els divendres a la tarda i els dissabtes al matí i a la tarda. Les tarifes inclouen serveis extra més enllà de la cessió del Saló d’Or, com ara un mestre cerimònies, música en CD, decoració floral i la possibilitat de pujar a les Terrasses i al Claustre per a fer el reportatge fotogràfic.

El Palau de Maricel és una de les icones patrimonials de Sitges i un dels llocs més sol·licitats per a celebrar-hi enllaços matrimonials. El majestuós Saló d’Or, que és on se celebren les cerimònies, ha estat testimoni d’una llarga llista d’esdeveniments socials i culturals d’accentuada transcendència per a Sitges i el conjunt del país.

Informació dels casamentsInformació del Palau de Maricel