Amics dels Museus de Sitges

Qui som?
– Els Amics dels Museus de Sitges, igual com en altres museus, neix com a agrupació de persones que estimen els museus, les arts i el patrimoni de Sitges i volen gaudir-ne des d’un nucli social de proximitat i de suport.
- En pot formar part qualsevol persona a partir dels 16 anys. Hi ha quotes per a totes les edats.
- Igual com l’agrupació del Ram de tot l’Any a Rusiñol, els Amics dels Museus de Sitges s’organitza com una agrupació dins de l’estructura del Consorci del Patrimoni de Sitges, que hi presta el suport organitzatiu.

Com inscriure's?
- Al taulell d’informació de Can Rocamora, en horari d’obertura dels museus. Cal demanar un formulari i emplenar-lo amb les dades personals i de contacte.
- Des de la pàgina web de Museus de Sitges, emplenant el formulari que trobareu aquí a sota.
- El Consorci del Patrimoni de Sitges compleix la legislació vigent relativa al tractament de dades.
- El pagament es pot fer en efectiu o amb targeta de crèdit.
- El lliurament del carnet o, en el seu cas, del resguard corresponent es lliura al moment i té efectes immediats.

Quines quotes hi ha?
- Individual: 20 euros.
- Dual (2 persones): 35 euros.
- Jove (fins a 25 anys): 16 euros.
- Sènior (des de 65 anys): 16 euros.
- Protector: 36 euros.
- Protector dual (2 persones): 50 euros.
- Patrocinador: 200 euros.

Quins avantatges té?
- Entrada gratuïta als Museus de Sitges i a les exposicions temporals.durant tot l'any
- Descomptes a La Puntual (botiga dels Museus de Sitges), a les publicacions de Museus de Sitges i a les activitats del Sitgestiu Cultural.
- Promocions i convenis amb altres agrupacions similars.

Amics dels museus de Sitges

Data de naixement