Xifres rècord de visitants a l’exposició de Ramon Casas

Aquest cap de setmana es reprenen les visites guiades a la parròquia i al Palau de Maricel

L’exposició Ramon Casas, la modernitat anhelada ja ha rebut més de 13.700 visitants des de la seva inauguració, el passat 16 de novembre. Això vol que, amb només un mes i mig, ha aconseguit una mitjana de més de 300 persones al dia. Una proporció que duplica l’assolida l’any 2015 després de la reobertura del Cau Ferrat i el Museu de Maricel, que ja era molt positiva amb poc més de 55.000 visitants anuals i una mitjana de més de 150 visites per dia.

De les visites rebudes a la mostra central de l’Any Ramon Casas, 11.965 (87%) han sigut per lliure, mentre que les altres 1.772 (13%) s’han fet a partir de grups guiats. Els dos sistema de visita costen el mateix preu i es poden reservar a través de la mateixa pàgina web dels Museus de Sitges.

Les bones xifres de visitants obtingudes a l’exposició Ramon Casas, la modernitat anhelada s’afegeixen a les de les visites guiades al Palau de Maricel, que han tancat el 2016 amb 4.145 visitants. Una xifra a tenir en compte perquè, durant la major part de l’any, només es programen sessions els diumenges al matí. A més, aquesta dada tampoc no inclou les visites acumulades durant el Sitgestiu Cultural,  que aquest estiu ha atret 2.450 assistents a les seves activitats.

Les visites guiades al Palau de Maricel es reprenen, precisament, aquest proper diumenge, 8 de gener. Un dia abans, dissabte 7, també ho faran les visites guiades a la parròquia i el campanar. Les dues activitats es mantindran dins la programació estable dels Museus de Sitges fins a finals del 2017.