Una foto de La Noia del Barret s’adjudica el primer concurs d’Instagram dels Museus de Sitges

La usuària ha estat premiada amb entrades de la propera edició del Sitgestiu i ha pogut fer de corresponsal fotogràfica durant el Corpus de Sitges

Aquesta imatge de la usuària La Noia del Barret (@lanoiadelbarret) ha estat la guanyadora del primer Concurs Fotogràfic d’Instagram dels Museus de Sitges. El certamen ha tingut lloc en el marc de la trobada d’instagramers #SitgesÉsMoltMés, celebrada el passat 13 de maig com a primer acte promocional de l’esdeveniment Costa Barcelona Week.

La visita va comptar amb la participació de vuitanta usuaris procedents de diversos països d’Europa, els quals sumen més de 210.000 seguidors entre tots els seus comptes en aquesta xarxa social de fotografia. L’únic que havien de fer per concursar és aprofitar el seu pas pel Palau de Maricel i el Museu de Maricel per immortalitzar fotogràficament algun racó d’aquests espais junt amb l’etiqueta #MuseusDeSitges.

Més enllà del concurs, i com era de preveure, els participants van aprofitar la seva estada a Sitges i al Palau de Maricel per interessar-se per la història i el patrimoni de la vila. Entre altres indrets, també van visitar la Parròquia de Sant Bartomeu i Santa Tecla, l’Hospital de Sant Joan Baptista i el Passeig de la Ribera.

La guanyadora –La Noia del Barret– s’ha endut dues entrades per a un espectacle musical de la imminent edició del Sitgestiu. A més, junt amb l’usuari d’Instagram L’Albertet (@lalbertet), també ha pogut fer de corresponsal fotogràfica dels comptes turístics Barcelona És Molt Més i Descobrir Catalunya –les marques turístiques de la Dipùtació i la Generalitat– durant la celebració del Corpus de Sitges.