Un grup de lords britànics interessats pel Modernisme visita el Cau Ferrat

Van estar acompanyats de la directora, Vinyet Panyella

Dissabte al matí, un grup de quinze lords, exdiputats de la Cambra Alta del  Parlament britànic, van visitar el Cau Ferrat. La visita era a títol particular i s’emmarca en una ruta cultural seguint el patrimoni.

Els diputats van ser rebuts per la directora de Museus de Sitges, Vinyet Panyella, que els va explicar la importància del Cau Ferrat en el context del Modernisme i el paper que va tenir Sitges a finals del segle XIX com un dels punts de referència de les arts. Panyella també els va detallar el valor patrimonial i la singularitat del Cau Ferrat en el panorama museístic català. Els lords van rebre una guia del Cau Ferrat en anglès, que els va permetre contextualitzar millor l’entorn i les obres.

El grup estava conduït pel gestor cultural holandès Gijs van Herbsbergen, que ja el 2006 va participar en actes de l’Any Rusiñol. Els assistents van mostrar-se entusiasmats pel museu i el tracte que van rebre dels guies que els van acompanyar.