Un grup de 120 instagramers visita el Palau de Maricel

L’acció, emmarcada en una campanya turística de l’Ajuntament i la Diputació, culminarà amb un concurs fotogràfic en aquesta xarxa social

El Palau de Maricel ha rebut, aquest diumenge, la visita dels 120 participants de la trobada d’instagramers #SitgesÉsMoltMés. Organitzada per la regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sitges i l’àrea de Turisme de la Diputació de Barcelona, la cita ha permès als visitants descobrir i fotografiar diferents detalls del centenari edifici de Miquel Utrillo.

Els assistents a la trobada sumen, en total, més de 200.000 seguidors a Instagram, que és la xarxa social que més ha crescut a Catalunya i al conjunt del planeta en el darrer any. Totes les imatges generades durant la jornada es poden veure amb l’etiqueta #BarcelonaÉsMoltmés. Les realitzades al Palau de Maricel, a més, entraran a formar part del concurs organitzat per Museus de Sitges i els guanyadors obtindran entrades pel Sitgestiu Cultural del proper estiu.

La ruta dels instagramers per Sitges s’ha iniciat a l’Hospital, on han pogut conèixer la comunió entre la residència d’avis i el llegat de la malvasia i de les obres d’art de les famílies Llopis i Deering. A més, també ha passat per les platges i el casc antic de la vila. L’objectiu de l’esdeveniment era promocionar l’oferta cultural i patrimonial de Sitges d’una manera amena a través de les xarxes socials.