Pere Stämpfli presenta la seva monografia més completa

Recull un passeig pels més de 50 anys de la seva trajectòria artística i la reproducció de dos centenars d’obres

L’artista Pere Stämpfli ha publicat la seva monografia més completa: L'œuvre de Peter Stämpfli, un ampli resum de la seva trajectòria i obra, a cura del crític francès Daniel Abadie i editada per Éditions Hazan. L’obra es presenta divendres 1 d’abril (a les 19 hores, a la Fundació Stämpfli) amb una conferència sobre l’obra d’Stämpfli a càrrec del crític Daniel Giralt – Miracle i el comentari d’una selecció dels seus treballs –que es projectaran en pantalla– de la mà del mateix artista.

L'œuvre de Peter Stämpfli és un elegant llibre de gran format, editat amb cura i precisió. Les seves 340 pàgines contenen dos centenars d’imatges d’obres d’Stämpfli, així com d’exposicions, actes i instal·lacions amb la presència de l’artista. El llibre ja és a la venda a França i altres mercats i a Sitges es podrà adquirir a la botiga dels museus. L'œuvre de Peter Stämpfli ja s’ha presentat a Ginebra i París i ara arriba a Sitges.

El llibre constitueix una interessant aproximació als més de 50 anys de trajectòria artística de Pere Stämpfli. Reprodueix una llarga llista de les seves obres a través d’una selecció conceptual i cronològica, que comença amb l’Autoportrait au raglan (1963) i arriba fins els acrílics sense títol de 2014. El llibre conté una anàlisi comentada de la seva obra per part d’Abadie, un passeig per la seva trajectòria artística, una detallada cronologia, una completa llista de les més de 50 exposicions personals protagonitzades per Stämpfli i les més de 400 col·lectives en els quals ha participat, així com la bibliografia essencial.

Pere Stämpfli