L’òpera envolta els museus un estiu més

El Sitgestiu Musical apropa el gènere líric a tots els públics

Parlar del Sitgestiu és fer-ho d’òpera i de la companyia Operaílica. El conjunt líric català és una de les propostes més veteranes del certamen i en aquesta edició, en què la música hi ha guanyat pes, tampoc no hi podia faltar.

El programa operístic del Sitgestiu Musical 2017 compta amb dues propostes diferenciades i amb segell propi. La primera: les sessions d’òpera al Mirador del Museu de Maricel, que té lloc tots els divendres de juliol i agost. Una combinació de fragments de diversos clàssics de la lírica universal que s’interpreten enmig de grans obres d’art, amb el Mediterrani de fons.

L’experiència és ideal per a introduir-se en l’univers operístic i es pot ampliar amb una segona proposta: les òperes de butxaca. En aquest cas, versions reduïdes de La Traviata, de Giuseppe Verdi, i de Carmen, de Georges Bizet (aquesta última, interpretada per primera vegada dins el Sitgestiu). Dos títols de renom per a grans vetllades líriques pensades per a tots els públics i que se celebraran tots els diumenges d’estiu a la Sala Gòtica al Museu de Maricel. Glamur operístic en estat pur.

PROGRAMACIÓ OPERÍSTICA

Òpera al Mirador