L’exposició sobre rajoles hidràuliques convoca activitats paral·leles

Tallers, rutes culturals i presentació d’un llibre configuren l’agenda

L’exposició Catifes de ciment. El món de la rajola hidràulica atreu un conjunt d’activitats paral·leles, com presentacions de llibres, rutes culturals i tallers infantils, que se celebraran durant les properes setmanes. El paquet d’activitats complementa una mostra que ha estat molt ben acollida pel públic i que ja ha tancat un circuit itinerari per diverses poblacions catalanes.

La primera de les tres activitats paral·leles del mes de maig és la presentació L’art del mosaic hidràulic a Catalunya, de Jordi Griset (Viena Edicions), que se celebrarà avui divendres 8 de maig, a les 19h, al Museu de Maricel.

Diumenge 10 de maig, a les 11h, des de l’Edifici Miramar, s’iniciarà un recorregut per diferents racons de la vila amb l’objectiu de descobrir la presència i influència que la rajola hidràulica té a Sitges.

La tercera activitat serà dissabte 23 de maig i consisteix en un taller infantil adreçat a nens i pares, i que presentarà la possibilitat d’elaborar disseny relacionats amb el món del mosaic hidràulic.

Tant la ruta cultural com el taller infantil requereixen prèvia inscripció i reserva al 93 894 03 64. La ruta cultura val 5 euros i el taller infantil, 4.

El món de la rajola hidràulica està organitzada per l’Ajuntament de Sitges, la Diputació de Barcelona i Museus de Sitges i es pot veure fins el 31 de maig a l’Edifici Miramar. La mostra viatjarà en els propers mesos a Vilassar de Dalt, Cerdanyola, Esplugues, Sabadell, Canet de Mar, Martorell i Ripollet.

Informació general sobre l'exposició