Els Museus obren les portes als professionals de l’hoteleria

Un grup de recepcionistes i agents visiten el Cau Ferrat, el Maricel i la Fundació Stämpfli per tal de ser-ne propagadors entre els turistes

Un grup de professionals de diversos negocis d’hoteleria, apartaments turístics i restaurants de Sitges han visitat aquest matí el Cau Ferrat, el Museu de Maricel i la Fundació Stämpfli, amb l’objectiu de poder-se aproximar a les seves col·leccions i espais i actuar com ambaixadors d’aquests equipaments als seus respectius establiments. La iniciativa és una actuació conjunta del Consorci del Patrimoni de Sitges i el Gremi d’Hostaleria de Sitges i és el segon que es du a terme.

El grup estava integrat per recepcionistes, agents comercials i altres professionals que estan en contacte directe amb els turistes i els clients dels hotels. La finalitat és que puguin conèixer de primera mà la dimensió i contingut dels museus de Sitges, per tal que els puguin transmetre en primera persona als visitants.

La visita ha començat al Cau Ferrat, ha continuat al Museu de Maricel –on també han visitat l’exposició de la Col·lecció Mapfre, que es pot veure fins el 23 de juny– i ha acabat a la Fundació Stämpfli. Els participants han acabat degustant una copa de cava al claustre del Palau de Maricel.