Els Museus de Sitges obren l’exposició del Centenari de Maricel a les entitats locals

Els col·lectius de la vila que així ho vulguin poden sol·licitar visites guiades gratuïtes trucant al 93 894 03 64 (extensió 1)

El complex de Maricel és una de les icones patrimonials de Sitges i un dels racons més admirat tant per sitgetans com per visitants. Ara que es commemora el centenari de la seva construcció, els Museus de Sitges volen aprofitar aquest vincle sentimental entre la vila i l’edifici projectat per Miquel Utrillo per a convidar les entitats locals a conèixer tots els detalls del recinte a través d’una visita guiada gratuïta a l’exposició Centenari Maricel (1918-2018).

Tots els col·lectius sitgetans que vulguin aprofitar aquesta oportunitat han de posar-se en contacte amb els Museus de Sitges trucant al 93 894 03 64 (extensió 1). Els horaris i dies de les visites s’hauran de concretar amb el servei de Reserves.

L’exposició del Centenari de Maricel està instal·lada al Museu de Maricel i mostra el procés de construcció d’una de les obres arquitectòniques més singulars i rellevants del Noucentisme a Catalunya. La mostra, que es podrà veure fins el 24 de febrer, presenta 113 obres, entre pintures, dibuixos, fotografies, rajoles, plànols i maquetes. Una recopilació artística que permet contextualitzar la importància cabdal que va suposar aquesta extraordinària obra impulsada per l’industrial i col·leccionista nord-americà Charles Deering (1852-1927) i dirigida per l’enginyer i crític d’art Miquel Utrillo (1862-1934).