Els Museus de Sitges apareixen de manera destacada en el primer vídeo promocional de l’any

Sitges també hi queda reflectit a través de diversos elements patrimonials i d’esdeveniments del calendari festiu

L’activitat cultural de Sitges i, particularment, els Museus de Sitges centren bona part del contingut del primer vídeo promocional del 2019. L’audiovisual, realitzat per a desitjar un bon any nou als usuaris de les xarxes socials, radiografia a vista d’ocell els paisatges naturals, el catàleg patrimonial i l’oferta festiva de les comarques barcelonines.

En el cas concret dels Museus, el vídeo projecta el seu aspecte exterior gràcies a una panoràmica que mostra la nova façana marítima de Sitges, actualitzada des de la reobertura del Cau Ferrat i el Museus de Maricel de finals del 2014, i també s’hi pot veure l’interior del Cau Ferrat i del Saló d’Or del Palau de Maricel. A més, també apareixen les habituals visites guiades al Palau de Maricel.

En clau sitgetana, el document aglutina –en poc més de dos minuts– des de la Punta, el carrer d’en Bosc i el Cap de la Vila, fins al Corpus, el Ral·li i la Festa Major. Tot això, sense oblidar espigons, galeries d’art, el Festival de Tango, el Tapa a Tapa o la Mostra de Vins. El colofó el posa una perspectiva espectacular del Castell de Focs des de l’emblemàtica platja de Sant Sebastià.