Els Museus de Sitges actualitzen les propostes pedagògiques adreçades als centres educatius

Escoles, instituts i universitats poden gaudir d’un ampli ventall de possibilitats agrupades en visites, rutes i tallers

L’inici de segon trimestre del curs escolar coincideix amb l’actualització de les propostes pedagògiques que els Museus de Sitges elaboren cada any i de manera específica per als centres educatius. El Departament d’Educació del Consorci del Patrimoni de Sitges ja ha fet públic el nou catàleg per a aquest tram final del curs 2019-2020, que segueix la mateixa dinàmica de l’any anterior. L’objectiu és que els alumnes d’escoles, instituts i universitats puguin apropar-se al patrimoni dels museus sitgetans i del conjunt de la vila a través de diferents propostes que combinin el caire lúdic i l’educatiu.

El programa pivota, sobretot, en tres grans àrees: les visites guiades pels Museus, les rutes guiades per diferents indrets de Sitges amb interès patrimonial i els tallers pedagògics. Tot plegat, adaptat a les necessitats de cada grup d’edat i amb la possibilitat d’incloure-hi activitats afegides segons els interessos de cada centre.

Qualsevol escola, institut o universitat que vulgui realitzar alguna de les activitats pedagògiques dels Museus de Sitges han de posar-s’hi en contacte a través del telèfon 93 894 03 64 (extensió 1) o del correu electrònic museusdesitges@diba.cat. Les reserves s’han d’efectuar amb la màxima antelació possible.

Visites guiades

• Santiago Rusiñol i el seu temps (Museu del Cau Ferrat)
  • Els tresors artístics de Maricel (Museu de Maricel)
  • El somni americà (Palau de Maricel)