El Cau Ferrat se suma al passaport nadalenc de les Cases Icòniques de Catalunya

El document permet visitar tots els edificis històrics d’aquesta associació amb descomptes que arriben fins al 50%

El Museu del Cau Ferrat se suma a la nova iniciativa de les Cases Icòniques de Catalunya, agrupació de la qual en forma part, que ha creat un passaport nadalenc per incrementar les visites en aquests edificis històrics. La campanya s’allargarà fins al 28 de febrer i ofereix descomptes que arriben fins al 50%.

Per poder aconseguir el passaport, els usuaris ho tenen molt fàcil: només cal que se’l descarreguin des de la web de les Cases Icòniques de Catalunya. Un cop obtingut, el poden presentar a les taquilles de qualsevol museus adscrit a aquesta associació patrimonial.

Aquest passaport nadalenc és un dels primers projectes conjunts de les Cases Icòniques de Catalunya i s’ha posat en marxa per potenciar la gran riquesa cultural i patrimonial que reuneixen aquests edificis històrics. A part del Cau Ferrat, en formen part la Casa Duran i Sanpere (Cervera), la Casa Masó (Girona), la Casa Museu Amatller (Barcelona), la Casa Vicens (Barcelona), les  Cases Singulars (Barcelona), Mon Sant Benet (Bages) i el Museu Pau Casals (El Vendrell).