Taller familiar ‘La Col·lecció d’Arqueologia’

dissabte 10 novembre 2018 - 11:30

Activitat inclosa dins la programació dels tallers familiars que organitzen conjuntament els Museus de Sitges i l’Escola Pia. En aquesta edició, les sessions estan dedicades a les col·leccions d’art.

Descripció: A la Col·lecció d’Arqueologia que es troba al Museu del Cau Ferrat hi podem veure, entre altres obres, alguns collarets de vidre, bronze i pasta de silici que Santiago Rusiñol va trobar excavant ell mateix a Puig des Molins, a Eivissa. En aquest taller treballarem la pasta de modelar per a realitzar amulets, penjolls i collarets com els que Rusiñol va trobar a l’illa eivissenca.

Lloc: Escola Pia.

Preu: Entrada gratuïta.

Reserva (obligatòria): Fins dijous 8, trucant al 93 894 95 34 o enviant un correu electrònic a sitges@escolapia.cat.