Taller-estudi per a adults d’escultura en fang sobre l’obra dels Vallmitjana

dissabte 16 novembre 2019 - 16:30

Descripció: Aquest taller pràctic vol apropar les escultures dels germans Vallmitjana, un gran paradigma de l’escultura catalana de mitjans del segle XIX, que pertanyen a la col·lecció del Dr. Jesús Pérez-Rosales. Ens ensenyaran a crear i modelar esbossos i apunts escultòrics en fang de figures i detalls interessants. Amb aquesta tècnica valorarem l’art de l’escultura i les motivacions estilístiques de l’època dels Vallmitjana. Aquest taller anirà a càrrec de l’artista ceramista i escultor Adolfo B. Morgan. Al finalitzar el taller, els assistents que ho desitgin, podran portar les seves creacions al forn de l’artista per aconseguir un acabat correcte en solidesa i durabilitat. El taller inclou la possibilitat de coure les peces.

Lloc: Saló Blau del Palau de Maricel.

Preu: 15 euros.

Reserva: Obligatòria. Trucant al 93 894 03 64 (extensió 1) o enviant un missatge a l’adreça de correu electrònic reservesms@diba.cat. Aforament limitat.