Els ‘Quaderns de Patrimoni del Garraf’, dedicat a l’exposició del Cau Ferrat

El nou número de 'Quaderns de Patrimoni del Garraf', la publicació bianual que edita el Consell Comarcal del Garraf, està dedicat a l’exposició 'L’Art modern. Obres mestres del Cau Ferrat'. La presentació d’aquest número de 'Quaderns de Patrimoni del Garraf' es farà dijous 12 de juliol a les 18.30 hores a l’auditori de l’edifici Miramar.
El quadern central d’aquesta edició presenta l’exposició amb un article d’Ignasi Domènech, comissari de la mostra. L’Art modern. Obres mestres del Cau Ferrat, que es pot visitar a l’edifici Miramar fins el proper 25 de novembre, exhibeix 150 obres cabdals de la col·lecció del Cau Ferrat, entre les quals hi ha 28 pintures de Santiago Rusiñol, 22 de Ramon Casas i teles de Picasso, el Greco o Zuloaga, entre d’altres.