Presentació del Centenari Maricel i del Projecte Integral de la Reforma del Palau de Maricel (restauració, rehabilitació i museïtzació)

diumenge 14 octubre 2018 - 18:00

Acte inclòs dins la programació de les Jornades Europees de Patrimoni.

Descripció: La celebració del centenari de Maricel tindrà un complement excepcional. A finals de 2018 s’iniciarà el projecte de rehabilitació, restauració i museïtzació del Palau de Maricel, sufragat per l’Ajuntament de Sitges i la Diputació de Barcelona, amb un pressupost aproximat de 3 milions d’euros. El projecte té un doble objectiu: per una part, executar una necessària rehabilitació i restauració de l’edifici i per una altra, adaptar-lo per a treure’n rendiment tant per a les activitats i visites que s’hi programen i com a sala d’exposicions temporals amb propostes artístiques de nivell amb caràcter internacional.

Lloc: Saló d’Or del Palau de Maricel.

Preu: Entrada gratuïta.

Reserva: No és necessària.